Aanmelden bij Homebanking
Wat kan ik doen via mijn Homebanking ?
Om in te loggen op de beveiligde Homebanking, krijg je vanaf de 1ste
connectie een code voor éénmalig gebruik, op jouw gsm, dat je ter
authentificatie moet ingeven.
Indien je van nummer bent veranderd of indien jouw gsm-nummer nog
niet in je dossier staat, heb je steeds de mogelijkheid dit aan te passen
door te klikken op "mijn gsm-nummer aanpassen“ na het inloggen.
Vergeet je gsm niet telkens wanneer je inlogt op jouw homebanking.
connectie een code voor éénmalig gebruik, op jouw gsm, dat je ter
authentificatie moet ingeven.
Indien je van nummer bent veranderd of indien jouw gsm-nummer nog
niet in je dossier staat, heb je steeds de mogelijkheid dit aan te passen
door te klikken op "mijn gsm-nummer aanpassen“ na het inloggen.
Vergeet je gsm niet telkens wanneer je inlogt op jouw homebanking.
Vragen?
- Afspraak in een winkel
- Bel 02/226.37.00
- Stuur een e-mail naarfimaser.sav@fimaser.be
- Verloren of gestolen kaart?
24u/24 & 7d/7 : 02 226 36 36